Planowanie finansowe dla rodziców: inwestowanie w przyszłość dzieci.
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, żeby zachęcić konsumentów do zainteresowania danymi towarami lub usługami. Jak się jednakże okazuje, każda reklama ma też do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek z reguły mają zakres informacyjny – to naturalnie dzięki reklamie mamy się bo dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o proponowanych produktach czy usługach, z których będziemy w stanie skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą mieć także funkcję wspierania sprzedaży – w pewnych momentach są w stanie nam więc przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Połączone jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zwykle reklama ma za zadanie informować, natomiast już w następnych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wtenczas dobrze jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć konsumentom o konkretnych produktach czy usługach. Poza tym reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już nieraz się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy chociażby w telewizji.
1. Tutoriale
2. Wiadomości
3. Kliknij i zobacz
4. Dołącz teraz
5. Sprawdź to