Planowanie finansowe dla rodziców: inwestowanie w przyszłość dzieci.
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, żeby zachÄ™cić konsumentów do zainteresowania danymi towarami lub usÅ‚ugami. Jak siÄ™ jednakże okazuje, każda reklama ma też do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykÅ‚ad ulotek z reguÅ‚y majÄ… zakres informacyjny – to naturalnie dziÄ™ki reklamie mamy siÄ™ bo dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o proponowanych produktach czy usÅ‚ugach, z których bÄ™dziemy w stanie skorzystać. Co wiÄ™cej, takie reklamy mogÄ… mieć także funkcjÄ™ wspierania sprzedaży – w pewnych momentach sÄ… w stanie nam wiÄ™c przypominać o pewnych produktach czy usÅ‚ugach – tutaj pomoże ANCHOR. PoÅ‚Ä…czone jest to pomiÄ™dzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zwykle reklama ma za zadanie informować, natomiast już w nastÄ™pnych okresach, gdy na przykÅ‚ad sprzedaż rozpocznie spadać, wtenczas dobrze jest najzwyczajniej w Å›wiecie przypomnieć konsumentom o konkretnych produktach czy usÅ‚ugach. Poza tym reklama może mieć funkcjÄ™ manipulacyjnÄ…, o czym z pewnoÅ›ciÄ… już nieraz siÄ™ przekonaÅ‚ każdy z nas, obserwujÄ…c reklamy chociażby w telewizji.
1. Tutoriale
2. Wiadomości
3. Kliknij i zobacz
4. Dołącz teraz
5. Sprawdź to